torstai 18. maaliskuuta 2010

huippukosmetiikkaa jaossa!

north & south jakaa lukijoilleen setit cliniquen ja vichyn kosmetiikkaa. ovat siis näytepurkkeja jotka sain mutta tiedän etten tule itse käyttämään.

cliniquen settiin kuuluu acne solutions puhdistusvaahto (50 ml),even better kosteusvoide (15 ml), self sun itseruskettava kosteusvoide (40 ml) ja city block sheer kasvojen suojavoide, jonka aurinkosuojakerroin on 25 (15 ml).

Image and video hosting by TinyPic

vichyltä aqualia thermal- sarjan kosteusvoide (50 ml) ja mineraalibalsami (50 ml).

Image and video hosting by TinyPic

sovittiin jennin kanssa että paketit saa se joka on kiinnostunut, jos kiinnostuneita on enemmän kuin yksi niin pistetään arvonta pystyyn. eli jos cliniquen tai vichyn kosmetiikka kiinnostaa, keksi itsellesi nimimerkki ja ilmaise kumpaa settiä havittelet.

vastausaikaa on tämän viikon sunnuntaihin 21.3 klo 21 asti.

edit./ lisäsin koot tuotteiden perään notta ovat nyt näkyvissä. näyttäis tulevan arpajaiset, wii!

8 kommenttia:

Neiti S. kirjoitti...

Hei tytöt! Minua ainakin kiinnostaisi tuo Cliniquen paketti. Mahtava sarja!

Jenni / North and South kirjoitti...

näytepurkki saattaa olla hieman harhaanjohtava termi, noi vichythän ainakin näyttäis olevan 50ml:n pakkauksia! :D cool.

NooranElämää kirjoitti...

Mä oon ollu kiinnostunut kokeilemaan molempia merkkejä, mutta jos ei enempää ole kiinnostuneita niin Neiti S voi ottaa Cliniquen ja mä Vichyn :D

Tosin luultavasti tulee enemmänkin kiinnostuneita. Kumpi vaan kelpaisi mulle :)

Mai kirjoitti...

Kivaa! Mua kiinnostaisi tuo Cliniquen setti, jos ulkomailla asuvat saa siis osallistua :)

Katarimaria kirjoitti...

Nuo Vichyn purnukat vaikuttaisivat mulle sopivilta joten pitää kokeilla, josko onni suosisi :)

dotha kirjoitti...

oi, noi vichyn tuotteet olis kyllä kiva testata :) eli olisin tyrkyllä niiden arvontaan :)

Sanni kirjoitti...

näyttääpä ihanilta tuotteilta, olisi kiva päästä testailemaan !:) mulle kävisi noista ihan mikä vaan, eli oon mukana arvonnassa :-)

Anonyymi kirjoitti...

Heippa,

mua tietty kiinnostaa kummatkin ;) Eeva olit kyl hyvin kommentoinut tota anonyymijuttua.. musta se, että ylipäätään pitää blogia tms, niin pitää olla valmistautunut siihen, et tulee kökköä kommenttia.. ihan sama, jos sanoo jossain muualla jonkun mielipiteen, niin ihmiset voi olla vastaan. mut netissä kyl liikkuu idareita, eikä niistä kannata välittää.

nimim. karcakösi (kirjoitinkohan nyt oikein.. :D)