lauantai 20. helmikuuta 2010

sonia rykiel pour h&m

olen tyypilliseen tapaani ihan myöhässä näissä koko blogistaniaa ravisuttavissa tapahtumissa - tällä kertaa tarkoitan tietysti sonia rykielin uuden malliston lanseeraamista hennes & mauritzissa.

mallisto on kaupoissa juurikin tänään, ja ihan sattumalta tuli mieleeni vilkaista sitä netissä.

siitä on aikaa kun viimeksi olen käynyt h&m:ssä, mutta nyt voisi olla taas aika. suora- ja lyhyttukkaisena sitä katselee myös ihastellen mallien kiharapehkoja. myydäänköhän tuonlaisia peruukkeja malliston seurana?

jollain tavalla minua innostaisi hankkia musta printtipaita jossa lukee "minun rykiel-paitani". se on osunut silmiini useasti bussipysäkin mainoskyltissä.



myös pitkä raidallinen neulepaita on ihana! ennustan että siitä tulee jonkinlainen uusi klassikkovaate blogimaailmassa, mutta mitä siitä. mainokset on sitä varten että niihin langetaan!



olisi hauska hankkia myös diamangisolki jonka voisi kiinnittää paitaansa merkkaamaan omistajuutta.



jos sitä jaksaisi matkalla teatterille käydä keskustan kautta... rakas kotikaupunkini kun on niiden armoitettujen joukossa, joiden butiikkeihin mallisto on rantautunut.

olen tosin aika rahaton tällä hetkellä, mutta miksi sitä toisaalta kävisi töissä...

naurattaa muuten tuo logo jossa lukee sonia rykiel - reine du tricot (trikoon kuningatar) :)

kuvat h&m:ltä

Ei kommentteja: