torstai 19. marraskuuta 2009

sikamainen torstai

kroppani yllätti minut eilen (kuulostaa kaiketi hassulta) ilmoittamalla, että nyt olis aika mitata kuume. ihmettelin muutaman tunnin ajan äkillistä lämmönnousua, kunnes huomasin, että lukemat oli nousseet jo yli 39 asteen maagisen rajan. siinä sitten vähän hätääntyneenä olin varma etten selviä seuraavaan aamuun ja toisaalta panikoin, etten voi päästää ketään hoitsua (poikaystävä tms) kämppääni koska se on kuin pommin jäljiltä. (kuulin muuten tässä eräänä päivänä lausahduksen, että jokaisen menestyvän naisen takana on tiskivuori. pitää niin paikkansa!)

aamulla kuume oli jo laskenut, mutta hakeuduin silti lääkäriin keuhkoja halkovan yskän takia. pääsin lopulta vastaanotolle, kun olin ensin odottanut turhaan lastenosastolla, jonne tehtävästään hieman pihalla oleva virkailija minut ensin ohjasi.

no, ei ollut sikaflunssaa. tieto helpotti kyllä, mutta toisaalta olin vähän pettynytkin koska olin jo valmistautunut sairastamaan yli saksan tenttien ja muiden inhottavien välttämättömyyksien, ja toisaalta marttyyrimaisesti antamaan julkisesti kasvoni sikainfluenssalle.

sika tai ei, nyt aion relata. illan suunnitelmissa seuraavat asiat:


ja




tunnelmallista illanjatkoa!

kuvat: 1, 2

3 kommenttia:

Jenni / North and South kirjoitti...

hahah, mä luulet et sun py tietää aika hyvin sun sotkuisuuden tai siisteyden tason ihan peittelemättäkin! :D

Anonyymi kirjoitti...

Aaa! "Jokaisen menestyvän naisen takana on tiskivuori". Tästä niin tulee mun slogan. Ja voihan tän ajatella myös niin, että ensimmäinen on jälkimmäisen seuraus.

Koska oon nyt virallinen lukija, niin toivon postausta Turun hyvistä kaupoista ja ihanista kahviloista (koska päätettiin Petran kanssa tulla sinne alkuvuodesta, mut ei olla vielä kerrottu sitä sulle) ja sitten kaikista sun kengistä.

Heippa!
a.

Maiski / Nuotin vierestä kirjoitti...

Ah, Noth and South on niin monen illan pelastus. Tosin itse liputan hieman enemmän BBC:n sarjan puolesta!