keskiviikko 18. marraskuuta 2009

Miss Hides-a-lot

Talvi saapui Kuopioon. Ja tällä kertaa olin varautunut asianmukaisesti!

Olen siis muuttanut alkuvuodesta Kuopioon, ihanaan Pohjois-Savoon jossa ei vesistöjen, kalakukkojen tai kieron huumorin puutteesta kärsitä. Samalla muutin elämäni ensimmäistä kertaa kehä III:n ulkopuolelle, mistä olen kotoisin. Alkuvuodesta olin kylmyydestä ihan shokissa, yritin nyhtää päälleni jokaisen omistamani lämpimän vaatteen ja silti palelin. Lisäksi jostain käsittämättömästä syystä aboriginaalit pitivät käytöstäni huvittavana. Syksyn lähestyessä selailin puolipaniikissa netti (ja tavallisten luomu-)kauppojen takkiosastoja, toivoen että lämmin takki löytäisi kotiini ennen pakkasia. Ja löytyihän se!

Tilasin ihanan "kaukana paha maailma" -toppatakin Nelly.comista, ja olen hikoillut se päällä jo pari viikkoa. :D

En kyllä ymmärrä miten en jo keväällä tajunnut ettei täällä pärjää niillä ohkaisilla villakangastakeilla jotka riittävät aivan mainiosti Helsinkiin, jota golf-virran lämmin mutta märkä pusu hivelee vähän enemmän.



Takin kaverina näissä kuvissa mitä nyt tänään sattui olemaan yllä: joskus aiemmin syksyllä ostettu h&m:n turvaneulemekko (minulla oli tänään tentti jokseenkin kylmässä luentosalissa, siksi siis tuplaturvavarustus :) sekä nuo uudehkot maiharinnat. (Maihareiden neitiversio.)

Alla vielä lähinnä huumoriarvonsa takia levitykseen päässyt teos, jonka nimi on "Päätön hirviö syö viattoman koiran".


Niin, olen siis tämän blogin neiti Pohjoinen, Eeva on neiti Etelä. (Kuulen jo nyt kuinka kaikki Rovaniemen pohjoispuolella asuvat kuolevat nauruun... Mutta onhan se 400km kotoa pohjoiseen muuttaminen nyt kuitenkin jotain!)

(No animals were harmed during the making of this blog entry)

2 kommenttia:

fudge kirjoitti...

Ihana takki! Tosiaan itse oon niin toppatakkien käyttäjä, en voisi kuvitellakaan, että koko talvea jossain nahkatakissa heiluisin :) ps: ihana uusi blogituttavuus :)

Jenni / North and South kirjoitti...

joo, se oli kyllä niitä hankintoja joiden myötä ihmettelee miten kummassa on pärjännyt aiemmin ilman!

kiva kun kävit kylässä! :)