torstai 29. lokakuuta 2009

torsdag

Tänään olen...

...tehnyt törkeän hyvää mansikka-mustikka-banaanismoothieta ja juonut sitä suoraan sauvasekoitinvalmistajan purkista pillillä...


...tehnyt feta-rucolapizzaa kreikasta itsetuodusta fetasta (ja myös syönyt sitä!)...


... ja pukeutunut pussihousuihin.



Nyt TÄRKEÄ KYSYMYS: eivät kai nämä ole kenenkään mielestä haaremihousut? Löysin ne eilen kappahlin alerekistä viidellä eurolla, enkä kertakaikkiaan voinut jättää niitä sinne. Problematiikkana niissä on se, että joku saattaisi erehtyä ajattelemaan niitä haaremihousuiksi. Ei haaremihousuissa sinänsä mitään vikaa, mutta olen joskus kovasti uhonnut niiden olevan niin kaukana omasta pukeutumistavastani, etten koskaan tule pukeutumaan niihin. :D

Olen jopa sanonut useammalle ihmiselle (muistaakseni Eeva mukaanlukien), että saavat motata jos joskus näkevät minut haaremihousuissa. Nyt pelottaa vähän, en kaipaa pahoinpitelyä.



Mutta kyllähän näistä selkeästi enemmän tulee mieleen venäläinen sotilas kuin intialainen guru, eikö!?

2 kommenttia:

Eeva/North and South kirjoitti...

ooooh, noi housut on to die for! ja todellakin kasakkatyyliä! mistä sä aina kiskot sellaisia vaatteita joista mä vaan unelmoin?

ja muuten, älä unohda niitä hennesistä keväällä 2008 ostettuja trikoohaaremihousuja joissa maalattiin erästäkin rappukäytävää! mulla on todistusaineistoa ;)

Jenni / North and South kirjoitti...

no samat sanat sulle kuule niiden aarteides kanssa!

NE teippajahousuthan oli maternity-pantsit eikä mitkään haaremihousut, mulla on SIITÄ todistusaineistoa! :D